Kategoriye Ait Yazılar

aldatma-hikayeleri anal-sex-hikayeleri azra grup-sex-hikayeleri

1857 okunma Karım Beni Aldatmış

Karım Beni Aldatmış

Merhaba lafı uzatmadan konuya gireyim; ben karım vebaldızım aynı evde kalıyoruz, baldızım 17 yasında ve liseye gidiyor karım 25yasında cok sexi bir kadın, baldızım 17 yasında bir orospu diyebilirimokuldaki bütün erkeklerle hemen hemen yatmıştır işin kotu tarafı karımdaonun bu haline cok heves ediyordu erkeklerin peşinden koşması devamlıaranması onunda çok hoşuna gidiyordu ikisi odaya çekilir fıs […]

581 okunma İlk Defa Grup Sex Yaptık

İlk Defa Grup Sex Yaptık

slm daha önce burada anılarım yayınlandı bu anım daha yeni 2 gün önce yaşadım işyerimde nette sohbet sitesinde dolaşoyordum bir erkek selam verdi ve konuşmaya başladık konu sex e geldi karısını anlatıyordu sordum bana dedi ki benimki çok küçük iyi sikemiyorum ve hemen boşalıyorum dedi ve nerede oturdugunu sorugumda aynı yerde oturuyordu inanamadım ben izmirde […]

592 okunma Komşum Kocası ve Ben Grup Sex Keyfi

Komşum Kocası ve Ben Grup Sex Keyfi

slm daha önce burada anılarım yayınlandı bu anım daha yeni 2 gün önce yaşadım işyerimde nette sohbet sitesinde dolaşoyordum bir erkek selam verdi ve konuşmaya başladık konu sex e geldi karısını anlatıyordu sordum bana dedi ki benimki çok küçük iyi sikemiyorum ve hemen boşalıyorum dedi ve nerede oturdugunu sorugumda aynı yerde oturuyordu inanamadım ben izmirde […]

859 okunma Yakışıklı Tır Şöförü – Gay Hikayeleri

Yakışıklı Tır Şöförü – Gay Hikayeleri

Merhabalar, ben Almanya’da yaşayan, evli bir erkeğim. İlk kez Gymnasium’da (Lise’de) okurken okuldan bazı erkek arkadaşlarıma kendimi siktirdim. Bu olay ben evlenene kadar devam etti. Evlendikten sonra ise o arkadaşlarıma birkaç kez kaçamak sakso çekmenin dışında pek fırsatım olmadı. Bir yaz akşamı işten çıktıktan sonra arabamla benzin almak için Benzinliğe gitmiştim. Benzin aldıktan sonra tam […]

1372 okunma Kocamın arkadaşları tecavüz etti – Tecavüz Hikayeleri

Kocamın arkadaşları tecavüz etti – Tecavüz Hikayeleri

Ben değisik seks yapmaktanda hoşlanırım. Özellikle kölelik yapmak ve cezalandırılmak çok hosuma gider. Bunu bir seks biçimi olarak görüyorum ki gerçekten çok hoslanıyorum. Tercihim iki erkekle seks yapmaktir, bundanda çok hoslanıyorum. Kocam Hasan, beni çıplak sekilde görmekten çok hoslanır aynı sekilde bende çıplak sekilde görülmekten çok hoslanırım. Iki hafta kadar önce bana dört arkadasının gelecegini […]

824 okunma

Bdsm Deneyimi

Öncelikle benim gibi burada takılıp seks anılarıyla mastübasyon yapmaktan hoşlanan ve okuduğu fantezileri gerçekleştirmeyi seven kişilere merhaba demek isterim. Kendimi tanıtayım ve ardından akıl almaz derecede zevk veren BDSM fantezisini size anlatacağım. Gerçekten hayatımın en değişik, Erotik Seks Hikayeleri en korkunç, en çok sulandığım, en çok haz veren fantezisiydi. Bunu size tarif edebileceğim bir kelime […]

1786 okunma Tecavüz ettiler – Gay Hikaye

Tecavüz ettiler – Gay Hikaye

Yazlıktaki arkadaşım beni kötü kandırdı.Ergenliğimin en hareketli yıllarında gay olduğumu fark ettim ve etrafımdaki azılı ergenlerin aletleri hiç ağzımdan eksik olmadı. Beni bu hale getiren ve açılışı yapan arkadaşım Metin’le olan anımı anlatacağım. Okullar kapanmış ve her yaz olduğu gibi dedemin Kuşadası’nda olan yazlık evine gitmiştim. Oradaki arkadaşlarımla bu sene pek iyi anlaşamıyordum çünkü hepsinin […]

993 okunma

Kızımın sevgilisi ile grup yaptık – sikiş hikayesi

erhaba. Ben İzmir’den Handan. 41 yaşımdayım ve dulum. 1.72 boyunda, 59 kg ağırlığımdayım. Şık giyinmeyi severim. Sürekli makyajlıyımdır. Anlatacaklarım bundan 4 sene evvel, kocamın vefatıyla başladı. Kocam vefat edince, ben kızımla (kızım o zaman 16 yaşında) yalnız kalmıştım. Kocamın ölümünden sonra 6 ay hiçbir erkeği gözüm görmemişti. Ta ki elektrikli süpürgem bozulana kadar. Ben evin […]

1576 okunma Hem Yeğenim Hem Oğlum – Seks Hikaye

Hem Yeğenim Hem Oğlum – Seks Hikaye

  Merhaba seks okurları Başımdan geçen nefes kesiçi gerçek bir olayı anlatıyorum biz köyde bir şey gödüğümüz yok 13 14 ergenliğimin başlangıç zamanı bir delik görsem am zannediyorum hayvanlarda görüyorum tabi bir hayli 31 çekiyorum derken kendimi boşaltıyorum köy usulü aplamla aynı odada yatıyoruz aklımdan en ufak bir şey yok bir yaz gecesi eve geç […]

1035 okunma 2 Yengemle beraber oldum

2 Yengemle beraber oldum

   merhaba ben sizlere yeni katıldım ve bir hikayeyle katılayım Sex Hikayeleri dedim. isterseniz başlayalım. bu yaz başında almanyada yaşayan amcam yengem ve oğulları tatile memleketlerine geldiler. bende bu sıralar yeni askerden gelmiştim kadına ve ama hasret kalmıştım. ve izmirdeki amcam ve yengemde geldiler onlar da tatile gelmişlerdi. zaten almanyadaki yengeme askere gitmeden önce oa […]

2172 okunma Aile içi grup seks deneyimi

Aile içi grup seks deneyimi

Slm seks hikayeleri okuyuculari ben ece 25 yaşindayim yaşadiklarim ben 16 yaşimdayken başladi o zamanlar abim 20 annem ise 40 yaşindaydi. ben herzamanki gibi okuldan eve gelmiştim odama geçiyordumki annemi gördüm banyonun kapi deliğinden bakiyordu şaşirmiştim anne ne yapiyorsun dedim.kizarak git odana dedi merak etmiştim ama odama gittim ama aklim takilmişti tekrar gittim gizlice baktim […]

1456 okunma Annem Ben Ablam Ve Erkek Kardeşim

Annem Ben Ablam Ve Erkek Kardeşim

selam bir ay önce başımdan geçen anımı sizle paylaşma geregi duydum nedenide cafede çet yaparken birden önümde açılan pencerede belirlenen sayfa yani mynetsex sayfasını karıştırmakla başladım.orasını okuyunca içim bir tuhaf oldu rahat olsum orda mastırbasyon bile yapabilirdim.ve bende başımızdan geçen anımızı yazma geregi duydum diger okuyanlarla bir anımı paylaşmak için.ailevi durumuzmuz fazla iyi olmadıgından bir […]

975 okunma Sevgilim ile grup sex keyfi

Sevgilim ile grup sex keyfi

slm. arkadaşlar. ben 33 yaşinda bekar ama seksi tam anlamiyla yaşamiş biriyim.. hikayeme geçmeden önce temizlik ve gizliliğe önem çok önem veririrm. beraber çaliştiğim sevgilim ve onun evli olan arkadaşiya bi akşam alkol içmeye karar verdik. sevgilim yalniz yaşiyodu ve onun evine gittik.Tabi ben jb viskiyi almiştim uçalim mayatinda:) ilerleyen sattlerde dağitmiştik ama aklimdan sevgilimle […]

796 okunma En Yakın Arkadaşımın Annesini Abimle Önlü Ve Arkalı Siktik

En Yakın Arkadaşımın Annesini Abimle Önlü Ve Arkalı Siktik

Merhaba arkadaşlar ben Akın, 26 yaşındayım İstanbul’da yaşıyorum annem babam birde benden 2 yaş büyük bir abim var onlarla yaşıyorum. Ailemi çok seviyorum iki kardeşiz aynı sevgiyi alıyoruz hiç ayrım yapmayan bir ailem var buda beni çok mutlu ediyor. Size anlatacağım hikâye ise tam anlamı ile gerçek ve yaşanmıştır. Abim Murat ile kardeşten çok yakın […]

670 okunma Grup Seksin Tadı Bir Başka

Grup Seksin Tadı Bir Başka

Slm bn genc yakisikli minyon tipte aktifim olay ankara ulusta heylelin orda oturmus etrafa bakiyordum yanima orta yaslardan takim elbiseli biri oturdu bazilarinin buraya aktif yda pasif aramak icin geldigini duymustum bu kisi bir ordan burdan konusurken ve gelip gecen guzel bayanlara bakarken sex hayatin nasil dedi harika dedim ya senin idare eder ama zamanla […]

673 okunma Kızımın erkek arkadaşı ikimizde mutlu ediyor

Kızımın erkek arkadaşı ikimizde mutlu ediyor

erhaba. Ben İzmir’den Handan. 41 yaşımdayım ve dulum. 1.72 boyunda, 59 kg ağırlığımdayım. Şık giyinmeyi severim. Sürekli makyajlıyımdır. Anlatacaklarım bundan 4 sene evvel, kocamın vefatıyla başladı. Kocam vefat edince, ben kızımla (kızım o zaman 16 yaşında) yalnız kalmıştım. Kocamın ölümünden sonra 6 ay hiçbir erkeği gözüm görmemişti. Ta ki elektrikli süpürgem bozulana kadar. Ben evin […]

560 okunma En Yakın Arkadaşımın Annesini Abimle Önlü Ve Arkalı Siktik

En Yakın Arkadaşımın Annesini Abimle Önlü Ve Arkalı Siktik

Merhaba arkadaşlar ben Akın, 26 yaşındayım İstanbul’da yaşıyorum annem babam birde benden 2 yaş büyük bir abim var onlarla yaşıyorum. Ailemi çok seviyorum iki kardeşiz aynı sevgiyi alıyoruz hiç ayrım yapmayan bir ailem var buda beni çok mutlu ediyor. Size anlatacağım hikâye ise tam anlamı ile gerçek ve yaşanmıştır. Abim Murat ile kardeşten çok yakın […]

489 okunma arkadaşlarla sec partisi yaptık

arkadaşlarla sec partisi yaptık

slm ben aykut bu yazacağım yaşanmış gerçek bir hikayedir benim 3 tane çift arkadaşım var bu arkadaşlarla sörekli buluşur ve sabahlara kadar sex yapardık bu arada ben27 yaşında 1 80by 75kg 21 cm kumralım bu arkadaşlar arasında bir çift varki özlem ve kaan özlem 27 kaan 35 ben özlemi anlatmak kesinlikle kelimeler yetmez buna emin […]

554 okunma iki kardeşe birden verdim

iki kardeşe birden verdim

Merhaba ben malatyadan esra şu an 21 yaşındayım. Hikayem bundan üç yıl önceceryan etti ve ben o sıralar halen kızdım. Benim ayşe adında beraber okuduğumuzbir sınıf arkadaşım vardı. Bütün hikaye zaten bu kızın sayesinde başladı. Beni ders çalışmak için evine çağırdı. Bende babamdan ayşe lerde kalmak ve dersçalışmak için izin alıp onlara gittim. Saat 23:30 […]

384 okunma Abim, kuzenim ile barda yaşadıklarımız

Abim, kuzenim ile barda yaşadıklarımız

Merhaba daha öncede bir hikayemi paylaşmıstım gelen mesajlar yasamıs oldugum dıger anılarımdan bıtanesını daha yazmak ıcın beni tesvık ettı. Hikayem 2010 temmuzun 15-23 tarıhlerı arasında yasamıs oldugum anılardan ıbaret. İlk hikayemi okuyanlar bilirler küçüklüğümden ıtıbaren hoslandıgım kuzenımle bir ilişki yasamıstım.o gece her ne kadar onun olmaktan hıc bır pısmanlık duymasamda sabah kahvaltı masasında bır utanma […]

1307 okunma Komşum ve karımla grup yapıyoruz

Komşum ve karımla grup yapıyoruz

  merhaba evli sex hikayeleri sevenler sizlere bugün yaşadaığım bir öyküyü anlatacağım.Eşimle 11 aylık evliyiz istanbulda yaşıyoruz.ikimizde çalışıyoruz.evliliğimizden önce nişanlıyken zaten bir sex hayatımız vardı.daha sonraları sex ile ilgili çılgın arayışlara girdik.ben deliler gibi porno izliyordum karımda bunu biliyordu.karımı evin içerisinde ikmediğim yer kalmamıştı.İzlediğim tüm filmlerdeki sahneleri deniyordum.Ama artık ikimizde değişiklik istiyorduk.ilk olarak ben internetten […]